loading...
تهران پاتوق
admin بازدید : 445 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

متن تبریک تولد

تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین / که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین

عزیز مبارکت باشه امروز روز تولدت / این قلب خسته منه بردار برو ما خودت . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه تبریک تولد

جشن میلادت را به پرواز می روم

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من

نه برای تو

که تنها برای “ما” آبیست . . .

.

.

.

متن عاشقانه تبریک تولد

امروز روز توست و من

  تمام دلتنگیهایم را

به جای تو

 در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

تولدت مبارک

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های تبریک تولد

صدای یک پرواز

فرود یک فرشته

آغاز یک معراج

و شروع یک زندگی

تولدت مبارک

.

.

.

متون زیبا برای تولد

این هدیه ی آسمانی چشمانت / دلبسته به شمعدانی چشمانت

ای عشق تولدت مبارک ، قلبم / تقدیم به مهربانی چشمانت . . .

.

.

.

شعر تولد

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود / هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون من بی پروا میشود / در شعر تولد غرق رویا میشود

اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود

تولدت مبارک

.

.

.

جملات زیبا برای تولد

سالروز زمینی شدنت مبارک  . . .

راستی از ونوس و مریخ چه خبر !؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کشور ما در کدام ورزش بهتر عمل می کند
    محبوب ترین فوتبالیست ایرا چه کسی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 345
  • بازدید سال : 11,128
  • بازدید کلی : 75,013