loading...
تهران پاتوق
admin بازدید : 401 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

تو ایران مثلا از وزارت راه سوال کنی، چرا توالت بین راهی تمیز نداریم؟ میگن :حل این مشکل نیازمند یک عزم ملی است

.

.

.

هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تورا
(هیجان زده نشو پشت خاور نوشته شده بود)

.

.

.

آرزوی هر پدری اینه که پسرش رو تو لباس دامادی ببینه!
ولی من تنها آرزوم اینه که بابامو تو شلوار لی ببینم!
یه همچین آدم قانعی هستم!

.

.

.

تازگیا حتی مامانمم رابطشو باهام بهم زده قبلا که سفره پهن میکرد ۲۰۰بار صدام میزد اما الآن به ۱۰۰بار اکتفا میکند.

.

.

.

امروز سرکلاس استاد داشت تدریس میکرد، منم بلند شدم برم بیرون. یه دفعه استاد داد زد :کجا میری؟
گفتم :مدرسان شریف.
هیچی دیگه :نصف کلاس هیروشیما شد، نصف هم داشتن صندلیا رو گاز میزدن

.

.

.

خدایا....
از آینده خیلی میترسم
اندازه دختری که تو آشپزخونه سوسک دیده!!!
کمکم کن...

.

.

.

اوووف مای گاد من خیلی هپی ام. خدا رو تنکس همه چی اوکیه واااو تهران چقدر چینج شده قبلا این میدونه اینجا نبود«پسر عمه ی اینجانب در بازگشت از سفر۳ روزه به ارمنستان»

.

.

.

دقت کردین قبل از ولنتاین همه به هم می زنن بعدش دوباره دوست میشن..... شما هایی که دست به کار نشدین عجله کنیناااااااااا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما کشور ما در کدام ورزش بهتر عمل می کند
    محبوب ترین فوتبالیست ایرا چه کسی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 364
  • بازدید سال : 11,147
  • بازدید کلی : 75,032